Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex
Feiten:
-de Russische staatsmedia werden in 2022 tijdelijk gecensureerd.
-Politics.be is geen Russisch staatsmedium.
=> ik zie geen reden waarom desinformatie van welke aard dan ook alhier geen voorwerp kan zijn van discussie, integendeel, het is een manier om desinformatie te ontkrachten.
Forumreglement:
Onmiddellijke verbanning
In sommige gevallen zal de moderatie onmiddellijk overgaan tot een ban. Dit is onder andere het geval in onderstaande situaties:
dubbelnicks die gebruikt worden om een ban te omzeilen
forumgangers die bedreigingen uiten aan het adres van de moderatie (bijv. gerechtelijke stappen)
forumgangers die zich beperken tot one-liners, smileypostings, provocatie om de provocatie, copy-pastes, spam, eindeloos getrol, etc.
=> Tot hiertoe beschouw ik het bovenstaande nog niet als een echte bedreiging van moderatie en beheer.
Vragen tot censuur staan vrij.
Het proberen afdwingen van censuur via juridische wegen, kan gevolgen hebben voor wie ermee dreigt...
De moderatie.
|
Deze draad is zeker geen bedreiging, gezien ik geen verdere stappen zal ondernemen.
Het blijft wel jammer dat dit forum bij vlagen is gereduceerd tot een doorgeefluik van Russische propaganda, maar dat is een persoonlijk standpunt van mijnentwege.
Ik denk dat veel mensen hier nog altijd in een vredestijd modus zitten. Klaarblijkelijk zullen regels pas veranderen als we officieel in oorlog zijn met de Russen, het zij zo. In oorlogstijd kunnen zelfs de grootste liberalen voorstander zijn van keiharde repressie van overheidswege.