Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad
Wat ik me ondertussen afvraag: is fietsleasing geen vorm van discriminatie ? Fietsleasing zorgt voor meer netto-inkomen maar in tegenstelling tot bedrijfswagens hangt dit niet samen met de functie en verdiensten. Mensen die hetzelfde werk doen in eenzelfde bedrijf en evengoed, slechter of misschien beter presteren verdienen op deze manier dus onrechtevenredig ongelijk. Dat kan toch ook niet echt de bedoeling zijn vermoed ik ? Uw loon hangt straks meer af van hoe goed je de 'linkse' en groene dogma's volgt en niet meer van hoe goed of slecht je presteert. Rare toestanden niet ?
|
Bij ons kies je of je wil instappen of niet, zogenaamd cafetaria plan waar je deel van je 13' maand afstaat voor die leasing of 1' klasse abonnement of verzekeringen of extra verlof etc. af te kopen
ik krijg mijn verlof nu al niet op, nen velo heb ik en een gsm zal ik mij ook wel zelf kopen zonder in allerhande lease formules te moeten stappen, dus betaal ik maart meer belastingen, maar dat is mijn eigen keuze, dik tegen mijn princippes, maar ik zie niet in waarom ik voor een eerste klas ga betalen die op sommige treinen op niks trekt of als ze overvol zitten er toch mensen uit de tweede klas in gedumpt worden. trouwens eerste klas op forensen treinen dat is iets uit de 19' eeuw he, schaf dat eens af.