Los bericht bekijken
Oud 2 oktober 2024, 13:34   #15
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Zou je toch moeten doen. Dit is wat we vonden in 2020.
Dankzij de Franse wetgeving - eigenaars gevonden (Versailles).
Kostprijs 30.000€. Gekocht als tussendoortje en/of investering.

Tuin opruimen - 6000€. (huur zwaar materiaal)
Voor de rest - eigen werk .. twee nieuwe ramen, de rest tweedehands.
Wil je wat foto's hoe het er nu uitziet?
Nee, dank u. Daar zijn we niks mee.

Dan zou ik eerder wat foto's willen zien van hoe het er binnen uitzag voor je het kocht. De keuken, de badkamer, de muren, de leidingen (water, elekt,...), de stopcontacten,...
En wat bedoel je met "de rest"?
Is dat een keuken, een badkamer, leidingen, koper, elektr...
Allemaal tweedehands??
Zo ja; dan kunnen we stoppen met discussieren want als ik alles tweedehands bij mekaar mag zoeken kan ik in België ook een nieuw huis zetten voor een fractie van de prijs.
Maar dan moet ik er wel bijvertellen dat ik jaaaaren rond ga rijden voor ik alle gratis snelbouw heb opgehaald, voor ik een spotgoedkope maar prima keuken heb gevonden, net als voor de apparaten, verwarmingsketels, verf, behang,...

En je kan het draaien en keren zoveel je wil: als ik in de ruime omgeving van Auxerre geen enkel bewoonbaar huis vind onder de €100.000 en zelfs niet onder de €200.000 als er wat grond bij moet zijn blijf ik het ongeloofwaardig vinden dat jij er dan wel eentje vindt voor €30.000.

En eventueel wil ik nog geloven dat je dat klaargespeeld hebt.
Maar dat dat de normale prijzen daar zijn krijg je er bij mij met geen stokken in. Er is ook nergens enige aanleiding om dat te geloven.

Waarom hebben die mensen immers hun huis aan jou verkocht voor €30.000 als ze er bij een makelaar minstens het dubbele of zelfs driedubbele voor konden krijgen? Waren dat idioten?