Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee
Maar als er bericht wordt over een woonzorgcentrum waar er op grote schaal volmachten geronseld werden (noteer dat er zelfs niet gezegd wordt door welke partij) dan is dat plots verboten want het zou wel eens nadelig kunnen zijn voor het VB.
|
Leugens.
Ik heb gezegd dat er natuurlijk weer niet bijgezegd wordt over welke partij het dan zou gaan.
Citaat:
Twee maten en gewichten dus.
|
Totaal niet, want daar wordt man en paard genoemd.
Hier wordt iemand verdacht gemaakt met anonieme bronnen en zonder te zeggen over wie het nu juist gaat.
Je gaat mij niet vertellen dat Tim Pauwels niet weet over welke partij dat dan ging.
Citaat:
En dat het fel overtrokken is, is weer zo’n vermoeden van u. De cijfers zijn voor Ninove in ieder geval (volgens degenen die ze konden inkijken) beduidend hoger dan vergelijkbare buurgemeenten.
|
[color="Red"]Er bestaan geen gemiddelden van, en de cijfers staan op papiertjes en zitten niet in een Excel sheet.
Het is ook niet omdat het in een buurgemeente hoger of lager ligt dat het daarom verdacht is.
Citaat:
En de reden dat ze niet de cijfers alle steden en gemeenten hebben was uit dat interview ook duidelijk: ze hadden maar 1 uur om de pv’s te raadplegen.
|
En wie bepaalt zo'n gekke regels?
Konden ze overigens niet nog eens terug gaan om nog wat meer data te bekomen?
Citaat:
Ik vermoed dat het VB ondertussen de cijfers voor Brakel al opgevraagd heeft en knarsentandend heeft moeten constateren dat ze daar niet abnormaal hoog waren.
|
"Ik vermoed" staat in deze gelijk met "Ik ga eens wat ongefundeerd beschuldigen".