Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Als je 90% zo makkelijk kan herkennen wat is het probleem dan?
|
Ja euh, gebruikservaring misschien?
Als ik om het uur nog maar eens een "Lydia from Poland looking for company" moet blokkeren, of als 2/3e van mijn tijdlijn vol overduidelijke bot-brol staat, dan heb ik niet veel zin meer om nog in te loggen.
Ge zou denken dat een bedrijf dat afhangt van advertising begrijpt dat het in their own interest is dat je tenminste probeert om goeie content op de tijdlijn van gebruikers te krijgen. Denkt ge niet?...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Of gaat het je erom dat 'bots' die een andere mening geven dan de jouwe gecensureerd moeten worden om je medemens die wat zwakker van geest is 'te beschermen'?
|
Awel nee, de opvallende bots die een duidelijke politieke boodschap pushen (zoals bvb. dat voorbeeld van Bellingcat), eigenlijk interesseren die mij vanuit een soort van antropologische invalshoek. Wie zit daar achter en waarom? Het is duidelijk een campagne, het is niet spontaan of organisch. Het is doelbewust en dat is in feite nog interessant.
Het mag wel niet te veel de tijdlijn domineren, want dan wordt het vervelend en saai. Zoals nu stilletjes aan het geval is.
Niet omdat het "een andere mening is" (echt jongen, grow up...

), maar omdat het saai en afstompend is.