Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad
Je moet toch geen digitale analfabeet zijn om geen itsme te gebruiken ? Ik heb een smartphone van het werk en ik denk er nog niet aan om dat erop te zetten. Vorige keer was mijn smartphone plots defect en diende ik die onmiddellijk te vervangen. Ik dacht ik zet hem gewoon terug op fabrieksinstellingen dan is alles gewist maar ik had de rechten daar niet voor. Mijn smartphone zo moeten afgeven met alles erop. Gelukkig was dat niet al teveel net omdat ik rekening hield met die situatie en geen bankapp of itsme gebruik.
Ik ken mensen die itsme gebruiken maar nog geen trein kunnen opzoeken. Er zijn genoeg mensen die itsme gebruiken en digitaal analfabeet zijn. Wees gerust. En dat maakt de zaak enkel maar gevaarlijker.
|
Heb jij als werknemer een ICT bijlage aan je werknemersovereenkomst of is er iets geregeld per Paritair Comité of CAO voor het gebruik van de smartphone ?
Qua beleid ( policy) is het aangewezen om een scheiding te maken werk/privé.
Ik zelf gebruik 3 smartphones en één domme gsm. Eén privé met sim en Payconiq. Eén professioneel en bankapps zonder sim. Eén zonder sim met Itsme. En één domme gsm professioneel met sim voor OTP codes.
Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 24 oktober 2024 om 17:00.
|