Bij Patro Eisden maakt trainer Stijn Stijnen het blijkbaar nogal bont tov de tegenstander.
Ik zou de deur gewoon intrappen.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20241106_95427973
Citaat:
Na de bekernederlaag van Charleroi op het veld van Patro Eisden (4-1) op 29 oktober klaagde Rik De Mil over de omstandigheden waarin zijn ploeg ontvangen werd in Maasmechelen. De Charleroi-coach beweerde onder meer dat het 30 graden was in de kleedkamer en dat de toiletten opzettelijk gesloten waren.
Het Bondsparket heeft de zaak nu behandeld. De match delegate stelde ter plekke inderdaad vast dat “de bezoekers slechts één kleedkamer ter beschikking hadden om zich om te kleden. Naast deze kleedkamer bevond zich een andere, waarvan de deur gesloten was.”
“De technische staf van Patro Maasmechelen was gesitueerd vlakbij de gang waar de kleedkamer van Charleroi zich bevond. Ik ben toen op een rustige manier naar de heer Stijn Stijnen gegaan en heb gevraagd of het mogelijk was om de kleedkamer open te doen. De heer Stijn Stijnen was eerlijk genoeg om te vertellen dat dit niet mogelijk was; de sluiting van deze kleedkamer maakte deel uit van een tactisch spel voor de wedstrijd, bedoeld om de tegenstander te destabiliseren. Hij liet me ook weten dat dit gedurende het hele seizoen al zo was”, aldus de match delegate in zijn verslag.
|