Los bericht bekijken
Oud 8 november 2024, 20:29   #71
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
U bent duidelijk niet in een land geweest tijdens de gruwelijke CCCP bezetting door de Russen dat jaren heeft geduurd.

Ik wel, 3 keer en heb daar toen contact gehad met onderdrukte mensen die zelfs bang waren om te spreken in het bijzijn van hun eigen kinderen door de repressie.

HET GAAT HEM NIET OM GROND, WANT DAAR LEVEN MENSEN OP (als ze niet gevlucht of gedood zijn)!!!

Die mensen leefden daar als slaven onder CCCP bestel, ten gunste van de Russen DIE HEN, de personen en het land OP ALLE Gebied terroriseerden en UITKNEPEN ALS CITROEN. Wat de Russen, Poetin nu weer wil.

Geen wonder dat er gestreefd WERD / word door hen om onder de NAVO PARAPLU TE KOMEN ZITTEN.

Geen wonder dat ze nu al die oorlog ontberingen willen ondergaan om niet terug onder het Russische juk te komen zitten!!!

Hier is er maar 4 jaar ellende / ontbering geweest, daar jaren van repressie dat hier nooit zo erg geweest is.
Ik moet u helaas gelijk geven. Zelf hou ik van de Russische taal, cultuur en haar schrijvers, maar ik kan niet ontkennen dat na mijn bezoeken aan Letland en Estland, ik onder de indruk was, als ik leerde wat de Russen, daar hebben aangericht in de vorige eeuw.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden