Los bericht bekijken
Oud 9 november 2024, 15:27   #36
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Uit dat tekstje:

< ...

“I’m not talking about the neo-Nazis and white nationalists because they should be condemned totally.

...

>
Inderdaad.

De MSM en de Democraten verkondigen al jarenlang de leugen dat Trump die neo-Nazis "very fine people" noemde. Bijvoorbeeld, vorig weekend nog, door Obama:

https://x.com/shaunmmaguire/status/1853192843759944015

Citaat:
Ten eerste zijn die 'neo-Nazis and white nationalists' daarmee niet verdwenen/wég,

ten tweede is hun verlangen naar dat beloofde "one rough hour" daarmee niet gestild,

en ten derde is het indien niet uitgesloten dan toch hoogst onwaarschijnlijk dat diezelfde 'neo-Nazis and white nationalists' zich door DJ Trump de les gaan laten spellen.
Allemaal loze woordenbrij die compleet naast de kwestie is. Probeer je nu de aandacht af te leiden van het feit dat jij tot luttele minuten geleden nog steeds in die "fine people" hoax geloofde?

Citaat:
Maar als ik ze van u geen "very fine people" meer mag noemen: ook goed.
Van mij mag jij neo-nazi's noemen wat je maar wilt. Dat is helemaal mijn punt niet.

Citaat:
Over de schrijver van dat tekstje:

< ...

Steve Cortes is a former adviser to President Trump and national spokesman for the pro-DeSantis Never Back Down PAC. >
Wat maakt het nu uit tot welk kamp Steve Cortes behoort? Hij staaft zijn argument uitgebreid met bronnen en toont daarmee aan dat dat "very fine people" verhaaltje een kwalijke leugen is.

Voor de liefhebbers, hier een video van Trumps letterlijke woorden:

https://www.youtube.com/watch?v=JmaZR8E12bs

Citaat:
Wat was dat ook alweer van die 'echokamer vol leugens'?

Okee, nu beschuldig je Cortes ervan leugens te vertellen in dat artikel.

Welke leugens? En welke bronnen tonen aan dat het leugens zijn?
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden