Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia
ik vind dat laden en afstanden dar zo een elektrische wagen in veel gevallen aankan best om te gieren.
Ik doe met mijn benzinewagen, hangescakelde, twee keer de afstand kust/Antwerpen en als ik dan mijn wagen in de garage rij kan hij nog 680km doen.
|
Zonder bestuurder?
Met een dieselversie kom je wslk nog 100 km verder. Raar dat je dan geen diesel rijdt, als je toch zit te stoefen.
Citaat:
De eerlijkeid gebiedt mij te schrijven, ik hou mij wel aan de opgelegde snelheden.
|
Zoals bijna iedereen zal dat elke dag proberen.
Citaat:
Een vrij recent artikel in de kranten blokletterde dat elektrische wagens tot 11.000 euro zouden opslaan. Goe zot.
|
Nog een reden te meer nog dit jaar te kopen.
p.s. in de maand september 2024 was het aandeel BEV 38,3% van de Belgische nieuwe markt, benzinewagens 37,2% aandeel, PHEV 11,2%, HEV 9,1% :
https://www.acea.auto/pc-registratio...ket-sales-5-8/
Oktober zal wslk ruim 40% BEV worden, november en december kan 50% worden. Want de Vlaamse premie loopt af, best nog bestelbon tot 22 november tekenen.
Tiens, het aandeel dieselwagens was amper nog 3,5%, volgens Universalia-logica zeker het type wagen die het verste raakt na een tankbeurt tot vol. p.s. wie is er dan zot?