Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove
Had Zelensky en aldie andere gangsters uit UKR dat bloedvergieten willen vermijden had hij al lang die Donbass moeten afstaan aan Rusland.
Maar ja zuster Ursula gooide met Miljarden want zij zou die oorlog sowieso winnen.
Dat gebied afstaan en dan een duidelijke grens trekken voor Rusland. Tot hier en niet verder.
Maar ja dat bracht uiteraard een pak minder geld op. Ik heb dat na een paar weken al zo gedacht. Maar ja zuster Ursula en paar van onze flut professoren zoals een J. Holslagh en die oude kolonel Housen maakten ons graag wijs dat de Russen overmorgen wel eens in onze voortuin zouden kunnen staan. Ja die stonden daar sowieso tot in 1990 ook al voor. Ik heb er nog leger oefeningen gaan doen terwijlaan de andere kant van de muur de Russen rondliepen.
Nu een zot als Trump dat voorstelt is hij een geniale vent in tegenstelling tot simpele Fred
https://www.demorgen.be/niet-te-miss...kste~b1fdc1ea/
|
Maar waarom zou je iets moeten afstaan dat de russen met 3x meer bloedvergieten en in de vernieling rijden van hun volledig leger niet in slagen te veroveren ? Denk daar eens over na.
Evenzo denkt RU, waarom moet ik die grond teruggeven aan UKR als ik daar zoveel miljard tegenaan gegooid heb...
Dus beide zitten in hun denkproces ergens in een deadlock situatie. De ene verdedigt zijn grond, en de andere is te trots om toe te geven dat de grond die hij veroverd heeft veel te veel gekost heeft
In principe moet er gewoon doorgevochten worden tot Ru zijn legermacht volledig verkruimelt, wat in feite aan het gebeuren is...