Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius
Da's effe decompressie hé, Voltian. Al een halve eeuw worden niet-linkse mensen uitgemaakt voor racisten, nazi's, fascisten etc
|
Neen... het gaat over extreem-rechts, eerst noemden we dat white-pride marginalen in zuivere Ku-Kluxclan stijl, daarna hadden we de periode dat dat soortje zich groepeerde rond de tea-party (denk aan Sarah Palin...

)
En nu groepeerden die zich rond de noemer MAGA.
Citaat:
. Al even lang worden ze meer en meer het zwijgen opgelegd, gebroodroofd, naar de zijkant van de maatschappij geduwd. En dat hebben ze allemaal verdragen zonder huilbuien en tantrums op internet.
|
365 dagen per jaar MAGA nieuws op bijvoorbeeld de grootste amerikaanse zender FOX zou ik niet bepaald gaan omschrijven als 'het zwijgen opgelegd...'
Citaat:
Dat zet zich wel weer.
Zeker als er nu, na een halve eeuw, eindelijk een beleid gevoerd wordt dat een meerderheid van de gewone burgers wilt.
|
Dat is zo, GOP heeft de popular vote gewonnen, hier is geen speld tussen te krijgen.
Gelijk hebben is gelijk krijgen.
Citaat:
Als de Democraten zich zouden heruitvinden - bij ons lukt het gelijkaardige partijen niet hé, denk aan CD&V, 0VLD, Vooruit, VVD, PvdA (NL), CDA etc. - dan zullen ze misschien minder intolerant en haatdragend zijn.
Misschien zullen ze zich dan minder bezighouden met de luxespeeltjes van de gegoede witte middenklasse (X-toiletten, pronouns...) en meer met de zorgen van de gewone Amerikaan?
Dan zouden ze inderdaad weer kunnen omhooggaan. Anders zijn ze zoals de 0VLD een vogel voor de kat.
|
Grotendeels mee akkoord. Het gender gelul is een bezigheid die enkel een kleine (mondige...) minderheid interesseert. Jan met de pet op veegt daar zijn kloten van de Schoof aan.
Citaat:
Ik ben helemaal geen fan van de Republikeinen, voel me dus geen winnaar en hoop niet per definitie dat ze binnen 4 jaar weer winnen. Je kan op dit forum nagaan dat verschillende keren geschreven heb dat ik met knijper op de neus en het mondmasker voor de mond, voor Harris zou gestemd hebben.
|
Dat is zo.
Citaat:
Ik denk wel dat het beleid waarop de Reps nu gewonnen hebben zal voortgezet worden, wie er ook aan de macht komt.
|
Het woke gelul mag/moet inderdaad stoppen. En die 4 ultralinkse democraten die enkel en alleen maar kunnen lullen over Pallywood hebben meer kwaad dan goed gedaan.
Bernie Sanders lijkt daar nu zachtjes afstand van te nemen, maar hij doet dat wel NA der verkiezingen...
Nu, beter laat dan nooit. Zijn analyse dat de DEM's terug aansluiting moeten zoeken bij de workin class is 100% juist. En die zijn heus niet bezig met Pallywood, of met transgender toiletten.