Los bericht bekijken
Oud 18 november 2024, 13:30   #29
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Oekraïne is ook Europa niet en nog minder de usa
Over de uitbreiding van de navo de voorbije 20 jaar, richting Rusland, gaan we niet meer herbeginnen, dat is gekende materie ondertussen.

Maar een nuke op Brussel, voor mij niet gelaten hoor. Woonde je net niet in Laken? Naast uw zoon? Een paar duizend graad Celsius straks ga je niet op de opwarming van het klimaat kunnen steken. Ik zal vanuit mijn achtertuin, met de glimlach, naar die grote paddenstoel aan de horizon kijken. Ik heb het beste gehad, let the beast go!
Jij maakt je dus de illusie dat die “paddestoel” jou niet zal bereiken?
Ik zal wellicht onmiddellijk “verdampen” maar jij zult je rot voelen door zeer langzaam te creperen ingevolge radioactieve neerslag. Ik vrees dat uw glimlach van zeer korte duur zal zijn.
Oh, nog dit: neen ik woon niet in Laken. Wel in Elsene in een heel rustige stille wijk (Boondael) in de Italiëlaan in een “huizeke” van het genre dat hier “stadsvilla” wordt genoemd waarin zeven appartementen. Ons appartement (210 vierkante meter) ligt van op straat bekeken op de eerste verdieping maar ligt aan de achterzijde op het gelijkvloers (doordat het terrein een helling heeft). We hebben een groot terras (6x10m) en daarachter een een even grote met struiken en bomen beplante tuin die verder zonder zichtbare afscheiding doorloopt in de tuin van een wat hoger liggende villa. We zitten dus in een zeer groene omgeving.
Kortom, het is hier allesbehalve een drukke stadswijk, integendeel zelfs. En de gebouwen in de omgeving zijn al evenmin “saaie” appartementsgebouwen. Het is hier behoorlijk “chic”.

Laatst gewijzigd door quercus : 18 november 2024 om 13:56.
quercus is offline   Met citaat antwoorden