Discussie: Old World Order
Los bericht bekijken
Oud 20 november 2024, 20:57   #334
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wel, eschatologie is een complex onderwerp waar 11 op 10 christenen niet weten waarover het gaat. Waarover het gaat wordt per betrokken tijdperk duidelijk. Nu zitten we aan de opbouw van het tweede beest die haar wereldregering wil bereiken.
Ik zeg u eerlijk dat ik daar geen expert in ben in eschatologie maar wel iets weet'

Er zijn mensen uit Zijn tijdperk die nog leven misschien. Johannes den apostel bijvoorbeeld.
Johannes schrijft ook in Johannesn14 en 16 dat wij de Zoon niet meer zullen zien totnde tweede komst. Daarom zijn we nu tot de Heilige Geest gewezen. En de tweede komst wordt voor de hele wereld meteen zichtbaar.

Ik zie ook dat je admiraal Byrd aanhaalt, wel het is daar dat ze "iets" te weten kwamen en na opetatie highjump iets drastisch deden waarna maar een handjevol overbleef'als je erover zou vliegen als amateur, schieten ze u neer.

Het ganse model is een moedwillige leugen omdat ze de kennis voor zichzelf houden om u en mij verder voor de zot te houden. 1% die 99% kan misleiden wint altijd.
Wel, ik ook niet

Highjump is idd interessant, net als Fishbowl... ik ga daar nog eens een exploratie over opsnorren.

En ze houden ons idd voor gek, mss worden we om de zoveel tijd "gereset"...

Onze geschiedenis is kennelijk volledig gefabriceerd.

Florida, 1865 :

Porte Saint-Denis, Parijs, +- 1950 :

Verlossertoren, Kremlin, Moskou, Rusland, 1863 :

Los Angeles, US, 1882 :

Fresno County Courthouse, California, US, 1875 :

Parijs, Frankrijk, 1878 :

Freiburg, Duitsland, 1898, ingang naar het "nieuwe" kerkhof... :

Flinders Station, Melbourne Australie, 1911 :

St. Louis, 1903, tijdelijke structuur voor de expositie van 1904 in opbouw...
Kijk eens goed naar dit beeld :

"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden