Los bericht bekijken
Oud 22 november 2024, 12:27   #16
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Toen gij onder invloed achter het stuur kroop dacht gij dus: en nu ga ik eens een ongeval veroorzaken om iemand te kunnen doodrijden....dat maakt van jou dan een moordenaar en terrorist, die kruipen achter het stuur met de intentie om mensen te vermoorden.
Andere dronken chauffeurs of junkies onder invloed willen enkel maar naar huis...

Neen, dat is niet waar want deze AI/killswitch wordt niet eens algemeen gebruikt, er kan zelfs niet aangetoond worden dat er daardoor al minder verkeerslachtoffers gevallen zijn.
De brave automobilist zal niet lusten dat de politie de controle krijgt over zijn voertuig waarbij willekeurig en onverwacht zijn voertuig tot stilstand wordt gebracht zonder dat hij dat wil.
En gij meent ook nog dat die killswitch gratis zal zijn? Sommige dure merken bieden dat aan als optie maar waarvoor dan fors bijbetaald moet worden...
Ja Oma, ik ben daar enorm in veranderd sedert de dood een realiteit werd.
Dat was ze altijd wel, maar ik begreep die ernst nooit.

Iemand die zat in zijn auto stapt, is een potentiële moordenaar en mits het gebeurt effectief moordenaar. Want je weet dat het kan gebeuren, je ontkende liever de realiteit dan voor het gebeurde.

Die zonde is te vergeven bij oprecht berouw, maar zonder schuldbesef is dat niet mogelijk.

Tesla kan al reeds iedere auto op afstand bedienen (als ze dat willen).
Ik meende nooit dat die tech gratis zou zijn. Maar geld edm gaan binnenkort anders aangepakt worden. De schulden verdwijnen allemaal.