Los bericht bekijken
Oud 6 december 2024, 10:09   #49
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
7K cash is op zich inderdaad niet veel geld. Maar het is nu eenmaal wel zo dat zijn bezoldigde mandaten uitbetaald worden middels overschrijving. Je kan je dus de vraag stellen waar dat geld vandaan komt. Met welke reden zou Didier 7K cash halen bij de bank?

Sluitend bewijs is het niet, maar iedereen die een beetje eerlijk is met zichzelf weet natuurlijk dat de Didier dat geld op een niet zo legale manier verkregen heeft voor hand en spandiensten. We zijn bijna 2025, het legale betalingsverkeer loopt grotendeels elektronisch en er is op zich (hoewel niet verboden) geen enkele reden waarom Didier Reynders zijn betalingen cash zou afhandelen, behalve in het illegale circuit.
Ik heb al eens in de Delhaize kassa gestaan met meer tweehonderd euro te betalen en mijn bankkaart was geblokkeerd (zoals ik eerder al zei omdat ik vergeten was om mijn gegevens ‘te controleren’).
Sindsdien heb ik altijd ‘voldoende’ cash voorhanden. En ok, geen 7000€ maar ik denk dat het voor iemand als Reynders maar peanuts is.