Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans
Mijn standpunt is: Indien je een job hebt moet je daarvan een leven kunnen opbouwen.
|
En dat kan in België dus niet? Jij beweert dus dat mensen met een gewone job in België geen deftig leven kunnen opbouwen?
Lees jij je eigen bs eigenlijk ooit zelf wel eens na?
Citaat:
Warmte hebben - droog zitten - betaalbare energie - betaalbare info kanalen -betaalbare woning - betaalbare inkopen - op het einde van de maand, centen over voor wat zeep en onderbroeken ..
België .... nul op tien.
Frankrijk? Volg Jean ... Huurt, heeft alle comfort en kan nog dik sparen ook.
|
Zo'n prietpraat verkoop jij in al uw draden ja.
En ik vind dat nog geen klein beetje overdreven.
België... nul op tien??
Jij wil dus zeggen dat geen enkele 'gewone werkmens' met een gewoon 'werkmensenloon' in België kan warm zitten, droog zitten, energie betalen, tv kijken, een woning hebben of huren, winkel en wat sparen??
Mag ik dan stellen dat jij wel heeeeeel erg aan't overdrijven bent?
Mijn beide dochters hebben alles waarvan u beweert dat ze het in België niet kunnen hebben en toch hebben die gewoon een doorsnee job.
De kinderen in mijn familie: allemaal net zo. De (jonge) mensen uit mijn straat...
Allemaal huisje, tuintje, kindje, autootje, reisje, terrasje,....
En dan ga jij beweren dat dat in België niet kan? Dat elke jongeling in België veroordeeld is tot de bedelstaf??
Hou toch op Johan... Je maakt jezelf gewoon belachelijk met zulke onzin.
En daarnaast ga je beweren dat Jean in Frankrijk wel al die dingen kan, met zijn loontje van €1700? Huren, ziekenkas, hospitalisatie, verzekeringen, auto, voedsel en drank, kledij, nutsvoorzieningen, communicatie, vrije tijd... en er dan bovenop nog van sparen ook??
Jij denkt echt dat als je zo'n onzin maar blijft herhalen, iemand het gaat geloven eh?
Telkens jij niet meer weet wat je moet zeggen kom je met zo'n nietszeggende mededelingen af. Je roept maar wat.
Maar even wat dingen duiden met cijfers of bronnen... Nee, in geen enkele draad doe je dat (tenzij die over de prijs van spaghetti).
Altijd maar weer hetzelfde... Compleet onnuttig gezever. Niet te checken, totaal ongeloofwaardig, op basis van uw eigen overtuiging.
Meer niet.