Los bericht bekijken
Oud 20 april 2005, 12:12   #91
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Het is en blijft verbazingwekkend hoe sommige oogkleppen-dragende groot-inquisiteurs bij hoog en bij laag een praktijk verdedigen die tegelijkertijd compleet anti-democratisch is én dan nog pretendeert de democratie te verdedigen. Ik zie in hun rabiate afkeer voor de Belangers dan ook geen verschil met de minstens even grote afkeer van de Belangers voor hen.

Toeval wil natuurlijk dat de drie geviseerde hoofdredacteuren en hun chef-maçonnier juist tot het politieke kamp van de tegenstanders behoren. Moest het omgekeerd zijn, dan zou ik de verdedigers van die praktijk nog wel eens willen spreken. Het kot zou me dunkt tientallen, zo niet honderden keren te klein zijn. Maar ja, het gaat nu om een partij waarmee ze het hoegenaamd niet eens zijn, dus kan dat maar allemaal. Het zegt veel over hun "democratisch" gehalte.

En dan te weten dat de ganse affaire is ontstaan door een vernietigend artikel in Knack, nota bene een tijdschrift uitgegeven door de persgroep, waar -toeval?- ook de VTM deel van uitmaakt... Ze zullen aan de Medialaan nogal zitten lachen nu...