Los bericht bekijken
Oud 11 december 2024, 15:00   #3
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht

Volgens hem heeft het griep vaccin ook niet de verwachtte werking omdat we maar op 50% vaccinaties zitten bij 65 plus, als we op 75% zitten zou dat helemaal anders zijn. Natuurlijk, als 1 spuit niet lukt dan lukt 2 spuiten wel. De logica ontgaat me wel, als die spuit niet werkt bij 50% van de mensen waarom zou ze dan wel werken bij 75%?
Dat is niet wat er gezegd wordt

Citaat:
Het staat niet in dit artikel maar ze willen binnenkort volwassenen ook opnieuw vaccineren tegen mazelen. Doordat we iedereen gevaccineerd hebben als kind is de ziekte niet meer in omloop waardoor we onze immuniteit niet meer kunnen updaten aan nieuwe varianten die rond gaan. Om dat tegen te gaan moet volwassenen dus regelmatig opnieuw gevaccineerd worden met de nieuwe varianten.
Ge blijft die zever herhalen. Mazelen is endemisch, en circuleert gewoon binnen onze samenleving, ondanks ‘de massale vaccinatie’

Citaat:
Hetzelfde probleem willen ze nu dus veroorzaken met vaccins voor RSV en waterpokken, door iedereen te vaccineren haal je de ziekte uit roulatie waardoor je … ge voelt het al komen … iedereen moet blijven vaccineren doorheen hun leven voor een ziekte die al nauwelijks dodelijk was. De natte droom voor elke vaccin producent.
Mijn zoon is deels doof door een waterpokkeninfectie. Mijn jongste 2 zijn dus gewoon gevaccineerd