Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox
Hier 1 bak volledig op elentriek en 1 plug in hybride. Dat is perfect. Den elentrieken bak gebruik ik voor dagen waar ik minder dan 500 km moet rijden wat dus het geval is voor al mijn verplaatsingen behalve voor de jaarlijkse skireis. Daarvoor nemen we dan de plug in.
Kort gezegd, ik rij liefst elektrisch maar ik heb geen zin om onderweg bij te laden. Vooral geen zin om in de winter te moeten staan wachten langs de autostrade omdat alle palen bezet zijn. Als ik zeker zou zijn dat er altijd een paal vrij is, zou ik er al minder problemen mee hebben
|
Ik zeg niet dat elektrisch rijden slecht is. Als dat een weloverwogen keuze is en je de vrijheid hebt om daar zelf voor te kiezen en het budget hebt. (of het volledig gesubsidieerd wordt door de staat) Waarom zou je het niet doen.
Het gaat over het feit dat het opgedrongen is, en dat er niet over is nagedacht. Ze zijn gewoon in de waan van de dag meegegaan. Die zweedse klimaattrol bvb of onze eigen klimaattrol die nu zelf geweld wil gaan gebruiken. Maar van heel die groene massa heeft er nog geen ene eens langer dan 5 gedacht wat de gevolgen zouden kunnen zijn. en vooral hoe groen, hun groene idee wel niet is.