Discussie: Digi.
Los bericht bekijken
Oud 13 december 2024, 13:35   #5
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik zit het te bekijken inderdaad...

Maar als ik het goed begrijp moet je al "fiber" zijn voor internet-toegang..?
Mijn behoefte is een redelijk internetcontract en mobiel......en het is GOED dat er eindelijk eens een andere speler komt...

Want geven we maar toe,de twee hoofdspelers,Proximus en Telenet,leveren ons die diensten van technische wereldkwaliteit....maar we betalen veel ONZIN mee in al die zorgvuldig gemoduleerde geldmelkpakketjes...De onzin is duidelijk zichtbaar in de pak-en-das en mantelpak bullshitjobbers die beide bedrijven er op na houden terwijl ze hun TECHNIEKERS,die ZORGEN voor die technische wereldklasse, al lang uitbesteed hebben aan toeleveranciers.........

En als je hen vergelijkt zie je wel dat twee onzinjob-bedrijven geen concurrenten van elkaar KUNNEN zijn....waarom zouden ze ook...

En inderdaad,ik heb nooit de indruk gehad dat Orange wil VECHTEN.......

Maar kijk,we krijgen wat meer keus (er zijn genoeg regio's op de wereld,zelfs in de VS,waar dat in de feiten niet zo is......)en de immense KEMEL van indertijd,om namelijk het "telefoonnet en de kabeldistributie" niet te hebben in handen gegeven van een strikt onafhankelijke speler die zelf geen end-conumer-contracten aanbiedt....wordt er wat door verzacht.....

Laatst gewijzigd door kelt : 13 december 2024 om 13:39.
kelt is offline   Met citaat antwoorden