Los bericht bekijken
Oud 18 december 2024, 09:37   #55981
Glennos1
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Idem dito de hackers aanvallen die vanuit Rusland zouden plaatsvinden. De enige manier om daar iets aan te doen is door te praten met de Russische autoriteiten en dit aan te kaarten. Zij zullen dan op hun beurt ook zaken aankaarten die hen erg storen.

En zo kun je tot oplossingen komen.

Maar je wil geen vijand zijn van een land als Rusland, ze hebben de middelen en de wil om ons de duvel aan te doen als wij hen de duvel aandoen. En waarom zouden we ook vijanden zijn? Was het niet Gorbatsjev die op z'n eentje de koude oorlog eindigde en de hand uitreikte naar het Westen? Het is het Westen dat daar verkeerd op reageerde, en het zag als een zwaktebod, en een signaal om de westerse invloedssfeer uit te breiden, een unipolair westerse wereldorde op te leggen, en Rusland zo veel mogelijk te verzwakken. Het is deze politiek die tot de huidige situatie geleid heeft. Maar deze politiek is aan het mislukken, en keert zich tegen het Westen.

Het is al ver gekomen dat uitgerekend de Trumpisten dit eindelijk doorhebben, maar de Europese "liberalen" en vooral de Europese Groenen nog niet. Nota bene de groenen zijn ontstaan uit de anti-raketbeweging van de jaren 80. Deze anti-raketbeweging wilde net ontspanning met de Sovjet-Unie en een einde aan de koude oorlog. (ik weet ik val in herhaling maar ik vind dit een belangrijk punt)
Van mij mag je vuur bestrijden met vuur en elke keer Rusland iets probeert ze dubbel zo hard terugpakken. Tzal rap gedaan zijn.
Glennos1 is offline   Met citaat antwoorden