(NOTITIE voor mijn boekserie HHM Kattenmode, het verdriet en lijden van mij nu met mijn hele 100 % Waldo met zijn kleurige, SuriKOelie aapjes compositie mode met zijn keurige (FANTOOM) apenstaart als genetische 98,6 procent Indiase Bonobo aapje uit het verre verleden )
ik plaats dit incident toch in deze topic over Donald Trump en USA leger mbt Oekraine omdat deze Amerikaanse 'Green Berets' dus zelfmoord pleegde en de Cybertruck dus met explosieven liet ontploffen,
vermoedelijk gewoon een militair met een oorlogstrauma, en zeker ook liefdesverdriet, vriendin verloren of familie probleem, ruzies in gezin met kinderen en vrouw he, ja Militairen die na 6 maanden terug komen thuis in hun land krijgen vaak een KOUDE Douche en zijn sociaal vaak alles letterlijk kwijt ok. Ik ken nu eentje die ook in commando zat en nu dus gepensioneerd is, helemaal vereenzaamd en ongeneeslijk ziek, net 69 jaar, had veel verwondingen vroeger bij missies, en hij krijgt nu een mager pensioen. Zij hindoestaanse vriendin heeft hem geruineerd ok, alles ingepikt van huis en saldo, en hem gedumpt.
Ik zelf ben nu ook soort OORLOGS veteraan, KOelie Rambo type, en ik verloor de OORLOG toch in 1990, belandde in psychiatrische inrichtingen en moest destijds feitelijk verplicht rituele zelfmoord plegen, zelfverbranding met 100 LITER benzine, als Mislukte Surikoelie man, zonder Ir titel en ik had in 1989 dus mijn Bottom HOMO affaires meegemaakt en was toen uitgenaaid door een aantal Blanke HOMO TOP mannen als mooie, slanke, bruine, Bottom HOMO Hoerenmeid van net 23 jaar he, en ok het is PUUR Fucking Karma ok, all shit.
Geloof mij, vanmiddag beld een Winti NEgerman mij en hij had in trance eea gevoeld van de GEESTEN en Hogere Machten ok over mij, oa dat ik een ZWAAR Vervloekte Karma heb, en ik hoorde dit ook eerder in 2019 van een HOOG geplaatste Acharya uit India, dus ik luisterde verbaasd naar deze negerman, en hij vertelde eea dat wel NIEUW was ok mbt deze manifestatie cyclus van mij in dit minderwaardige, viesbruine, SuriKOELIE aapachtige, kleingeschapen Untermenschen Koolwaterstof KLEED.
Militairen die na de OORLOG terug keren naar hun land en huis zitten vaak in shock en zitten daarna jarenlang vol met angsten en verdriet, met spijt om alle moorden die zij moesten PLEGEN voor hun LAnd, leiders, familie, vrouw, kinderen, kaste geloof, ref RAMBO he. MOeten doden als BEVEL IS BEVEL..... en de slachtoffers voor je neus zien STERVEN is echt duivels en vervloekt werk in het leger.
Ik heb vroeger ook bijna mensen vermoord ok, heb Nazistische, NEGERHAAT verleden, ben inderdaad schizofreen met dwangneurotische stemmen, ook vroeger en het is toch de genetisch erfenis van mijn zieke, zwakke hindoe satan vader, die zelf een Hindoe Nazi, HIndoe HItler was vroeger. Ik ben dus echt de vervloekte zoon van een Hindoe Satan ok en die Wintie Negerman kan gelijk krijgen, wat hij mij vandaag vertelde via de telefoon.
====================================
https://www.nu.nl/buitenland/6341075...ven.html#nujij
Man in ontplofte Cybertruck was Amerikaanse militair en maakte einde aan leven
Door onze nieuwsredactie
2 jan 2025 om 21:26Update: 21 uur geleden
154 reacties
De overleden man die woensdag in Las Vegas in een ontplofte Tesla Cybertruck is gevonden, was een 37-jarige commando in het Amerikaanse leger. De Amerikaan was al voor de explosie overleden aan een schotwond die hij zichzelf had toegebracht.
De autoriteiten meldden donderdag op een persconferentie dat de man vermoedelijk Matthew Livelsberger heette. Internationale media meldden die naam eerder al. Hoewel de politie sterk vermoedt dat het om Livelsberger gaat, moet DNA-onderzoek nog met zekerheid uitwijzen of dit inderdaad het geval is.
De 37-jarige commando was onderdeel van de zogeheten Green Berets, een eenheid die zich bezighoudt met contraterrorisme in het buitenland. Hij zat sinds 2006 bij het Amerikaanse leger en diende in onder meer Afghanistan en Oekraïne, meldt persbureau AP.
De bestuurder parkeerde zijn gehuurde Tesla Cybertruck woensdagochtend voor het Trump Hotel in Las Vegas. Rechercheurs zeggen dat hij door meerdere staten was gereden voordat hij in de Amerikaanse metropool terechtkwam. Livelsberger had het voertuig zaterdag in Denver gehuurd.
Op Oudejaarsavond is het voertuig opgeladen in Colorado Springs, Albuquerque, Gallup en Las Vegas. De FBI heeft onderzoek gedaan in een woning in Colorado Springs, waar de auto ook was geladen. Wat de FBI precies heeft onderzocht, is niet duidelijk.
Beeld uit video: Tesla Cybertruck ontploft voor Trump-hotel in Las Vegas0:39
Tesla Cybertruck ontploft voor Trump-hotel in Las Vegas
Vuurwapens, vuurwerk en gasflessen in voertuig gevonden
Rond 8.40 uur kwamen politieagenten af op een melding over een explosie bij de hotelketen van de aanstaande Amerikaanse president. In het voertuig troffen ze een overleden inzittende aan. Zeven anderen waren lichtgewond geraakt.
Naast het lichaam lagen onder meer vuurwapens, vuurwerk en gasflessen in de auto. Mogelijk wilde de man meer schade aanrichten, maar de stalen buitenkant van het Tesla-voertuig absorbeerde de kracht van de explosie, zeggen de lokale autoriteiten. Het hotel is niet geraakt.
De zaak wordt in samenwerking met federale eenheden onderzocht. Aanvankelijk ging het gerucht dat de ontplofte auto iets te maken had met de aanslag met een pick-uptruck in New Orleans van een paar uur eerder. Maar de FBI zegt geen verband te hebben vastgesteld. Bij de aanslag in New Orleans kwamen veertien mensen om het leven.
Heb jij een vraag over dit nieuws?
Laat het ons weten. Dat helpt ons bij het bedenken van nieuwe artikelideeën.
https://www.nu.nl/buitenland/6341075...ven.html#nujij
=================================