Los bericht bekijken
Oud 8 januari 2025, 07:51   #20
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
als ge de dooie mus die erin hangt vergeet te verwijderen kunt ge sjans hebben.

nee wat voor een groot licht heeft dit weer verzonnen ? Al die boomekes worden al vanaf dat ze net uit nen dennenapppel komen al bespoten dat het een plezier is, en dan gaat die groene eikels zeggen dat ge die naalden gerust in uw boter kunt draaien...

Ze beginnen al met het terrein rijp te maken, giet er maar E605 of Roundup over in de hoogste dosis, ze eten het toch niet op ze zetten het alleen maar in hune living. en dan elke zomer als het onkruid opkomt, spuiten maar, tot die sparren iets van redelijke grootte hebben, maar dan dunnen ze uit of oogsten ze een deel en dan gaan ze nog eens spuiten, want anders terug onkruid, alleen ja.

ik wens u smakelijk eten met de dennnaalden boter. (Ge kunt dwaas en lomp zijn maar dit is toch wel de overtreffende trap daarvan). en dat is dan goed bedoeld verkondigd vanaf hun bakfiets of vanuit de commune. De debielen, echt ik wil eens ene groenen, echt ene maar eens iets verstandig horen vertellen. Waar wel grondig over is nagedacht.

Ik heb er ooit wel eens ene gekend, maar dat is ondertussen meer dan 25 jaar geleden. Dus ik weet dat ze bestaan, maar ze zijn zeldzaam.
De dennenboomboer hier in de buurt, heeft nog nooit gespoten tegen onkruid of tegen ziektes.

Laatst gewijzigd door reservespeler : 8 januari 2025 om 07:51.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden