Los bericht bekijken
Oud 21 januari 2025, 12:51   #19
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Die 49,8% slaat op de popular vote, hé.

Ik vind dat géén 'carte blanche', noch een 'sterk mandaat'.

Maar het staat eenieder vrij daar anders over te denken.

Maar ik ga het niet ontkennen: DJ Trump heeft de presidentsverkiezingen gewonnen, de RINO's hebben een meerderheid in het Huis van Afgevaardigden én in de Senaat.

We zullen wel zien wat daar de gevolgen van zijn.

Zelf verwacht ik enkel 'het ergste', maar nogmaals: het staat eenieder vrij daar anders over te denken.

Wat hij doet op vlak van binnenlands beleid interesseert me geen hol. Zijn gedrag op het vlak van energie doet wel wat fronsen over wat dat betekent voor de klimaatopwarming. Ik begrijp dat velen schrik hebben van zijn dril baby dril uitspraken maar het zou me verbazen moest hij daar echt invloed op hebben. De Amerikaanse oliebedrijven gaan niet plots beginnen boren hoor. Die hebben immers geen baat bij dalende olieprijzen. Het boeltje moet rendabel blijven, anders pompen die geen gallon extra op. En zware protectionistische maatregelen tegenover Europa, ik zie het ook niet. Bij een zwaar inflattoir beleid zal er snel tegenkanting komen.

Ook benieuwd wat hij gaat doen met Oekraine, maar ik kan me niet meteen voorstellen dat het veel slechter gaat zijn dan onder Biden...
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 21 januari 2025 om 12:53.
fox is offline   Met citaat antwoorden