Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
IK wordt als kansarme GODVERDOMME door die klote definitie beledigd. En ik bewijs dat uw klotecliche s niet kloppen en uw klote definitie evenmin door SECRETARIS geweest te zijn van een plaatselijke politieke partij ! Staaft u mij eens wetenschappelijk dat ik zelfs als voorzitter van een politieke partij NIET kansarm zou kunnen zijn. Of beter gezegd waarom ik als kansarme geen voorzitter zou kunnen worden van een plaatselijke politieke partij ?????????????????
|
Ik zeg gewoon dat Uw definitie van kansarmoede blijkbaar niet dezelfde is als die van de VDAB. Misschien had de VDAB het begrip "kansarmoede" niet mogen gebruiken en gewoon bepaalde probleemgebieden definiëren, zonder een bepaalde bevolkingsgroep de definiëren die al deze problemen zou combineren. Dat werkt misschien stigmatiserend. Ik weet het niet, dat zal U beter weten. Wat er ook van zij: als ik U was, zou ik geen gevecht over woorden en definities starten. Dat heeft geen zin, en wordt ook niet begrepen. Het is de achterliggende aanpak die van belang is. Is het beleid efficiënt of niet? Zoals ook anderen al gezegd hebben op dit forum, is het sociaal beleid in belgië redelijk efficiënt als je het vergelijkt met de meeste landen in de wereld...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
U reageert hier bovendien op 1 van mijn eerste postings hier
vanwege de persoonlijk aanvallende aard van uw reactie moet ik bijna wel vermoeden dat u iets te maken hebt met ofwel de politieke partij waarvan ik lid was of veel waarschijnlijker van het vlaams netwerk van verenigingen waarin de armen[size=3] het woord in de mond wordt gelegd ! [/size]
|
Ik ben U helemaal niet zo vijandig genegen, hoor... Ik weet niet van welke partij U lid was, maar ik spreek in eigen naam. Ik woon niet in Vlaanderen op het moment en vertegenwoordig dus niemand.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Indien dit klopt geef ik u een tip
ga intussen een paar lutele maandjes later eens rondneuzen op dit forum en dit vooral in het subforum - maatschappelijke discussies.
wat zal u daaruit leren
1. dat althans op dit forum het vierde wereld syndicaat bekender is dan heel uw santenkraam netwerk !
2. dat indien mensen uw circus hier al kennen dat het dan alleen maar is vanuit de negatieve publiciteit die wij daarover hier hebben uitgesmeerd.
Ik ga u geen links brengen.
Zoekt u het zelf maar uit !
|
Ik ken noch het vierde wereld syndicaat, noch het santenkraam netwerk, en ik snap niet waarover U het heeft? Waarom zo'n polemische stijl?? Wat is er allemaal gaande in ons vroeger zo vredelievende landje??? Is er dan zoveel veranderd tijdens mijn verblijf in het buitenland????