Wegens verlof deze thread helemaal uit het oog verloren.
Maar wees gerust, lieve vrienden, jullie krijgen de nodige aandacht.
Mooie discussie geworden overigens.
't Gaat precies beter als ik er mijn snater
niet tussensla.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Bericht aan Stubaf.
Proficiat. Je bent één van de weinigen die Superstaaf zijn bedoelingen snapt wanneer hij deze thread lanceert. Ik heb er geen moeite mee te erkennen dat Superstaaf een uiterst intelligent forumganger is die er een duivels genoegen in schept de vlaams-nationalisten tegen elkaar op te zetten.
|
Robert t is waarlijk een te duchten tegenstrever uit het flamingantische kamp.
Ik wil zijn analyse toch even nuanceren: flaminganten tegen mekaar opzetten vraagt ongeveer dezelfde intelligentie als vereist om een blik soep te warmen.
Het genoegen omwille van het resultaat is er niet minder om: af en toe smaakt een kopje UNOX best.
Citaat:
Ik wil er mijn vrienden belangers trouwens voor waarschuwen dat de welwillendheid waarmee Superstaaf je op het ogenblik behandelt slechts schijn is. Zijn voorgerecht is de N-VA en zijn hoofdschotel zijn jullie.
|
Prachtige vergelijking.
Ik lust inderdaad 'een stukje van elk' (rauw)
Toch is enige nuance andermaal gepast.
Ik geniet het voordeel om totaal partijonafhankelijk te zijn.
Ik hoef niemand naar de mond te praten en mag naar eigen goeddunken een partij en haar standpunten afbreken of ophemelen.
Wanneer het VB met correcte zaken voor de pinnen komt, mag ik dat probleemloos bijspringen (cfr. hun kritiek op de 'daadkracht' van de N-VA, cfr. hun standpunt i.v.m. directe democratie)
Hun andere (verwerpelijke) ideeën, zoals racisme, sexisme, homofobie, solidarisme, anti-syndicalisme etc. zijn van géén tel in de kwestie B-H-V. Ik hou niet van koppelverkoop: elk standpunt verdient een aparte behandeling. Andere minder fraaie VB-standpunten verdienen én krijgen ten gepasten tijde hun emmerke derrie van mijn hand.
Citaat:
Ik kan hier alleen een beetje weerwerk bieden door te pleiten voor samenwerking tussen de nationalisten van de verschillende strekkingen. En dat leest Superstaaf niet graag en daarom alleen al is het de moeite waard.
|
U mag pleiten tot u een ons weegt.
VB en N-VA mogen mekaar broederlijk in de armen vallen, mekaar zusterlijk aflebberen, mekaar zelfs incestueus vogelen onder bedekking van een leeuwevaandel............. één topickse en ik krijg ze weer tegen mekaar in het harnas.
Citaat:
Met vlaams-nationale groeten voor alle nationalisten hier aanwezig.
|
Ook een goedendag.