Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat
Als ik het laat staan betaal ik belasting op dat geld, als ik het dan wil gebruiken betaal ik nog eens belasting en als ik er dan die auto mee koop betaal ik nog eens belasting.
Allemaal van geld uit arbeid waar ik al belasting op heb betaald en waardeverhoging van firma’s die ook hun belasting betaald hebben in allerlei vormen.
Als ik alles direct had opgedaan aan drank en hoeren dan betaalde ik enkel belasting op die drank en krijg ik nu bakken gratis geld van de sociale dienst omdat ik een ‘sukkelaar’ ben zonder geld.
Ik begrijp dat brede schouders een zwaardere last moeten dragen maar het systeem is zo scheef als wat. Al wat je doet is mensen met geld wegjagen en mensen zonder geld aantrekken, dat blijft niet duren.
|
Je moet natuurlijk niet trachten te bewijzen dat als we al onze belastingen eens samen tellen, we komen aan een belastingvoet van 110 procent.
|