Los bericht bekijken
Oud 10 maart 2025, 10:34   #9
Rapture
Staatssecretaris

Rapture's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
In die link van de VRT staat dat 15% van de Vlamingen prikspijt heeft en 65% zou zich opnieuw laten vaccineren bij de volgende pandemie. De bereidheid van het zorgpersoneel om de griep prik te nemen zakte van 70% naar 45% (want ja, zij zien de vaccinschade eerste hands), het is duidelijk dat de aanpak van de pandemie de reputatie van vaccins een flinke knak heeft toegebracht.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/03...p-voor-beleid/

Ook binnen de ziekenhuismuren slaat de twijfel toe, zegt ze. "Voor Covid-19 was nog rond de 70 procent van het zorgpersoneel bereid om zich te laten inenten tegen griep, nu nog rond de 45 procent. Daar sta ik versteld van.
Dat nog een groot deel achter de corona-fascistische maatregelen blijft staan (en velen nog vinden dat het nog strenger moest) vind ik dan toch frappant.

Maw tis te hopen dat er zich geen nieuwe pandemie aandient. De kans is dan weer veel groter dat we meer schrik moeten hebben van de overheid en diens vrijheidsberovende en ongrondwettelijke maatregelen dan van dat virus zelf.