Los bericht bekijken
Oud 14 maart 2025, 16:17   #40
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
het was zo een ding om rap rap een oplossing te hebben, maar inderdaad zonder al te veel visie en vooral wat achteraf. een bedenking die wij ons wel moeten maken natuurlijk.

(met uw eigen hobby's bekostigen, bedoel ik hier ook uwe kleine, dat is iets waar ge zelf voor kiest. )

Nu mag je inderdaad wel stellen dat de staat wel een inspanning mag leveren om de infrastructuur te betalen om daar goede burgers van te maken.
Voila, dit is wat ik wil zeggen. Het is niet verkeerd om als overheid te investeren in de digitale skills van jonge mensen. Want hoe je het ook draait of keert, technologische innovatie is de grootste ondersteuner van groei in de hedendaagse wereld. Het idee van Dadee om te stellen dat computers niet nodig zijn in het middelbaar is dan ook van het achterlijkste dat ik hier ooit gelezen heb. En dat zegt veel.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden