Los bericht bekijken
Oud 22 april 2005, 14:38   #19
Bourne
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marc platel
Beste vrienden,

Laten we nu toch eens ophouden met telkens weer te schieten op mensen die ook maar mensen zijn en ons af te vragen wat we er samen kunnen aan doen om er voor te zorgen dat het anders wordt. Wat niet wil zeggen dat ik de zure oprispingen niet zou begrijpen. zelf heb iik ooit een Vlaams partijvooriztter horen zeggen dat hij er toch moest voor zorgend dat hij een serieus inkomen had om voor zijn kinderen te zorgen. Het is inderdaad menselijk...

Marc Platel
Het spijt me te moeten zeggen, maar hier ben ik het dus niet mee eens.
Inderdaad ook politici moeten hun gezin voeden, dat is juist. Maar ik krijg meer dan een zure oprisping als ik bvb Anciaux op televisie zie. De man gaat van VU naar SP.a, dat is meer dan een kleine partijwissel, het is gewoon het weggooien van al de idealen en slag in het gezicht van de oud VU stemmers die dezelfde idealen hadden en dachten dat Anciaux hun woordvoerder was.

Van Dhr Schiltz moet ik al langer niets hebben, de man leeft alleen om zijn zakken te vullen op kosten van de staat. Zie bvb naar de kunstaankopen of de aankoop van meubilair voor zijn kantoor. Dat zegt al genoeg.

En Bourgeois, ik had er hoop op. Maar als hij nu ook nog BHV laat vallen is hij in hetzelfde bedje ziek als Anciaux. Ik begin het spijtig te vinden dat ik ooit voor die man gestemt heb. Het laat een wrange smaak achter. Ik voel me opgelicht.

Laatst gewijzigd door Bourne : 22 april 2005 om 14:39.
Bourne is offline