Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Als ik de jeugd (<25j) bezig hoor en volg op sociale media merk ik een grote betrokkenheid naar milieu en vervuiling toe.
Een tropische schildpad met een rietje in zijn neus is voldoende om de sociale media overstag te laten gaan.
Iemand betrappen op het weggooien van een sigarettepeuk of een kauwgom en de verontwaardiging kent geen grenzen.
De jeugd dus heeft blijkbaar een grote afkeur van alles wat naar vervuiling ruikt.
Dat lijkt mij weinig geloofwaardig. (<---- !!!!!!!!!!)
Kijk gewoon even naar foto's van een kampeerterrein na een groot festival en stel u vragen bij de milieu-vriendelijkheid van onze jeugd.
Voila.
En nu mag de hel losbreken.
Nu mogen de figuren die de poeiersoep-draad persé om zeep moesten komen helpen hier ook van hun gat komen maken.
Ze mogen komen beweren dat ik zeg dat geen enkel jeugdig persoon zich met milieu bezig houdt.
Dat ik beweer dat elk jeugdig figuur een vervuilend varken is.
Go!!! Nu hebt ge uw kans!!! Ik geef u de pap (of poeiersoep zo u wil) in de mond!!
|
Ik wijs de dwalende milieu-jeugd er regelmatig op dat er geen tropische schildpadden zijn met Vlaamse rietjes in hun neus, want, ons huisvuil wordt verbrand.
En ik bedoel wel degelijk het door ons gesorteerde huisvuil, PMD, groen en restafval gaat allemaal in dezelfde verbrandingsoven.