Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Ik weet niet in welke mate dat een afgang is voor Donald. Is dat gewoon geen manier om inderdaad de totale overwinning aan Rusland te schenken, wat hij van in het begin wil doen ?
Ik heb toch het gevoel dat Donald 200% voor Rusland draait. Hij voert het Putin programma van A tot Z uit: het vernietigen van het westen, het failliet maken van de USA, het militair naar de vaantjes helpen van de NATO en Europa in zijn onderbroek zetten, het bedreigen van westerse landen, het naar de vaantjes helpen van de Oekrainse oorlogsinspanning en het verspreiden van Russische propaganda.
Dus ja, nu afkomen met "om vrede te hebben moeten alle sancties opgeheven worden en zij die dat niet willen krijgen een Amerikaanse atoombom op hun bakkes" lijkt mij in de lijn te liggen van wat zijn bedoeling is he: de totale overwinning van Rusland, en het vernietigen van het westen.`
Is dat gewoon omdat hij ne pik heeft op alles wat met zijn onnozele smoel heeft zitten lachen ? Of is dat omdat hij na 4 jaar ergens een villa wil aan de Zwarte Russische zee waar hij veilig is voor wat er nog zou kunnen overschieten van het Amerikaanse gerecht ?
|
Ik denk toch ook dat we het niet ingewikkelder moeten maken dan dat.
In de 4 jaren van zijn eerste termijn en nu heeft hij altijd de kaart van Moskou getrokken, wat er ook gebeurde.
Ook nu wordt die lijn aangehouden, ongeacht de tegenwerking die Rusland tentoonspreidt.