Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P.
Ik vraag 't me af:
Militaire defensie eindelijk in eigen handen nemen dankzij de brutale houding van de huidige US-administratie?
Stoppen om het OCMW van de wereld te willen zijn?
Wat mij betreft mag Trump nog wat agressiever uit de hoek komen indien dat bijdraagt om ons verstand beginnen te gebruiken en Boem-Boem te doen i.p.v. Bla-Bla.
1. Misschien de ultieme formule om Canada, Europa en andere "allies" uit hun westerse narcolepsie te halen?
Een noodzakelijke stap om de industrie en 't volk terug in een verdienmodel stampen! Wapenindustrie opnieuw uitbouwen, en voor eigen gebruik en om te verkopen voor grof geld. Defensie opbouwen en er geld mee verdienen.
Laat de Groen hun eigen meest favoriete kleur zien... van nijd!
2. Indien daarnaast een kordate invulling komt naar enkel kwalitatieve immigratie toe, kan West-Europa heel misschien een medespeler worden met wat wereldse invloed. Zonder te moeten/willen pretenderen zich met het welzijn van de hele aardkloot te gaan bemoeien.
3. Het zou eens wat anders zijn om als gemeenschap de eigen financiën positief i.p.v. verlieslatend te zien evolueren door AKTIES die wat opbrengen voor de eigen mens?
Of Europa leiders heeft (zou kunnen hebben) die het keren van de huidige neerwaartse spiraal aankunnen blijft de vraag.
Een succesvolle gemeenschap zijn betekent ook om kansen die zich vandaag voordoen herkennen en gebruiken.
Persoonlijk ben ik sceptisch, gezien de genetische politieke dagelijks getoonde onbekwaamheid maar 'k zou me dolgraag vergissen.
Voorwaar, merkwaardige tijden voor de huidige generaties.
Maar net als vroeger zijn er kansen op elk niveau. Ze benutten helpt.
|
Als Frankrijk en Duitsland op het vlak van defensie goed samenwerken, en er ook een stevige steun komt vanuit Zweden, dan is veel mogelijk.