Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666
Ze krijgen dat nog niet opgelost onze stomme politiekers, laat staan dat ze een europees leger zouden moeten instaleren, de taal alleen al zal verschillende tientallen jaren kosten.
Het duits is te gevoelig wegens hun nazi verleden, frans te moeilijk, engels kan niet zitten niet meer in de eu. vlaams    nen Limburger verstaat geen West Vlaams en omgekeerd, antwerps de taal van de wokers en t'moeten dan nog echte autochtonen en daarvan schieten er niet véél meer over, de rest is Babylonische toestanden.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus
Nog niet gemerkt dat in ons onderwijs en in onze media de gebruikte taal geen "Vlaams" is maar wel Nederlands? Ik ben nog nooit tot de bevinding gekomen dat ik niet begrepen wordt wanneer ik ergens in Vlaanderen een handelszaak binnenstap en iets vraag in het Nederlands, of het nu in Oostduinkerke of in Hasselt is.
Maar kom, we wijken af van het onderwerp, het gaat hier eigenlijk om het periodiek gefoefel met het uurwerk.
|
Daar gaat het om eikenboompje, het vet gemarkeerde gij haalt er natuurlijk de kwinkslag uit van het Vlaams iets wat mij zeer tegenvalt van u.
Waarom staan er drie

denkt ge......