Los bericht bekijken
Oud 5 april 2025, 07:45   #162
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Over ‘dat licht ging uit’ en ‘ik herinner mij niks’ heb ik toch grote vraagtekens.

Dat is mij 1 keer overkomen toen ik nog jong was (daarna was ik geleerd en is het mij niet meer overkomen). Ik was volkomen van de kaart en was alles aan het onderkotsen. Daarna ben ik gewoon in slaap gevallen. De gasten waarmee ik op stap was hebben mij naar huis moeten voeren. Ik herinner er mij weinig van omdat ik gewoon in slaap lag. De momenten dat ik wakker was daar kon ik mij nog wel dingen van herinneren.

Maar dat ik toen nog een paar uur in Leuven rond zou wandelen en verder zuipen? Neen hoor.
Ik kan dat zelf niet beoordelen aangezien ik het nog nooit zo ver heb laten komen. Op dat vlak ben ik wel wat ne controlefreak ja, ik ga mij nooit zo ver drinken, pijnstillers of roesmiddelen nemen dat mijn brein de controle verliest.

Dus ik kan ook moeilijk begrijpen dat mensen daar vrijwillig voor kiezen, want uiteindelijk beslis je zelf of je blijft doordrinken, snuiven, spuiten, slikken.

Maar toch doen ze het, wat hen drijft zo ver te gaan geen idee. Net zoals ene die dat elke dag doet, niet zal begrijpen hoe je zo saai kunt zijn dat je dat niet doet.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden