misschien is de huidige OPEN TBS voor mij iets teveel van het slechte?? Ik ben wel een gevaar voor de zwarte Koelie aapjes denk ik. Dus zonet lekker zitten KATTEN op domme koelie aapjes........... Ze deleten mijn postings natuurlijk maar hier UIt DATA backup file hier:
==========================
-----------------------
Stichting EEKTA
4 u ·
Aan alle vrijwilligers,
en in het bijzonder de insprekers,
Wat hebben jullie het afgelopen vrijdag FANTASTISCH gedaan!
Met moed, lef en kracht hebben jullie in de raadszaal gestaan en gesproken vanuit het hart. Jullie woorden waren krachtig, oprecht en vlammend — een stem voor velen.
We zijn zó ongelooflijk TROTS op jullie!
Namens het bestuur:
Heel veel dank!
#Senioren #Eenzaamheid #BurgemeesterDenHaag #EenThuisVoorEekta #StadsdeelSegbroek #Segbroek #DenHaag #StichtingEekta #Huisvesting #Media #Nieuws #Journalist #Publicatie #Politiek
Waldo Wieroe Phagalwa
Hindoestanen hebben veel capaciteiten en zijn intelligenter dan zij denken, HIer moeten wij iets mee gaan doen ok om Shri Rama ka Desh te ontwikkelen, ik zal Stichting Eekta nu openbaar gaan vorderen, om hen te verplichten mee te werken. // zie document wfor1426, en reken erop dat nu de Derde Wereldoorlog hard om hard is begonnen in Europa dus wij als Untermenschen van KLEUR moeten snel oprotten want de Holocaust komt eraan, ik ben toch bang hiervoor nu en ik ken de Hogere Blanke Ariers heel goed, dus ik lieg niet. // Alle Hindoestanen moeten vechten voor Shri Rama Ka Desh denk ik, hier in Nederland zijn wij een uitstervende zwarte minderheid en ALTIJD minderwaardige Untermenschen, accepteer dit en PAS je aan of ROT OP Naar Shri Rama ka Desh. Wij zijn te zwak om te kunnen vechten tegen de langere, sterkere, hogere, veel intelligentere en superieure Blanke Rakshats van Kali Yuga dus bouw je eigen nieuwe Switie Sranang nu zelf; dit deden de Joden ook na Joodse Holocaust WOII..... // REF: The Weak MUst Perish and Die....... SPECIES Species 8472 was the Borg designation for a non-humanoid species native to a dimension called fluidic space, accessible through quantum singularities. Their highly developed biology and organic technology rendered them tactically superior even to the Borg, who considered them the "apex of biological evolution". Seven of Nine rated Species 8472 devious and highly intelligent, claiming it would seek the most efficient means of destroying its opponen //
https://sttwiki.org/wiki/Species_8472
1 min Beantwoorden (week 14, zondag 6 april 2025, om 14:51 middag)
----------------------
(week 15, maandag 7 april 2025, om 00:32 AM Nacht)
Stichting EEKTA
10 u ·
Grootste Surinaamse vereniging moet wijken voor jongerenwoningen: ‘Maar nieuwe plek te klein voor ons’
Hun huidige clubhuis aan de Boylestraat wordt verbouwd tot appartementen voor jongeren. Maar het alternatief dat de ouderen van Federatie Eekta wordt aangeboden in ‘t Lindenkwadrant is te klein. Daardoor dreigt de grootste en oudste Surinaamse seniorenvereniging van Den Haag vanaf 1 april ‘dakloos’ te raken. ,,We zijn met onze rug tegen de muur gezet”, zeggen bestuursleden.
Lees meer:
======================
,,We zijn met onze rug tegen de muur gezet”, zeggen bestuursleden.
Lees meer:
Correctie: feitelijk moeten al deze hete koelie meiden van Stichting Eekta halfbloot in Sexy Saries met open kruis achter het Rode Glas aan de Geleenstraat gezet worden door de Arische Gemeente Den Haag he om lekker orgastisch te beginnen met hun professionele Seksuele Integratie verplichting haha haha
================================
dus een ziekelijke, toch schizofrene, idiote, Extrapolatie stelling van mij als AI Koelie Aapje is op dit moment:
Alleen Massa Integratie MET onverbiddelijke wettelijke verplichting tot Seksuele Integratie, anders volgt een resolute verplichting tot sterilisatie OF desnoods het verwijderen van alle geslachtsorganen om een ZERO X te krijgen op het Nederlandse paspoort OF de NIET Arische Apensoort immigrant ondertekend een onvernietigbaar, verplichte akkoord om GEEN eigen nageslacht te verwekken in de Arisch Apen Natie Nederland??
(ZERO X is dus geslachtsloosheid, vierde soort Gender in Nederland is dit, (01) Man/ (02) Vrouw/ (03) X/ (04) ZERO X )
(AI Cyborg en AI Robot Nederlanders zijn dus ZERO X, na 2040 zal dit type Hollanders normaal worden denk ik)
< > Delft, Nederland, (week 15, maandag 7 april 2025, om 01:15 AM Nacht) < > W.G. ZES Poot ondertekeningen, Waldo & Wieroe (RIP 09.09.2022) der Katlanders, Arische Ratten en Katten Leger, Kattenstad Delft, POST-Hitler Hollandia Upgraded VOC/ EURO maffia BV.
===============================