Los bericht bekijken
Oud 7 april 2025, 12:46   #57793
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Putler is de boel weer aan het belazeren. Eindeloos voort leuteren over cease fire terwijl zijn leger massale aanvallen blijft doorvoeren. Goed wetende dat Trump zichzelf volledig in de 'vragende partij' hoek manoeuvreerde.

En nu blijkt dat de russen die al wekenlang langsheen het front slecht opgeleide infanterie naar de meat grinder stuurden zonder geschikt materiaal in stilte 30.000 goed opgeleide soldaten in reserve heeft om een nieuw offensief te openen.
Dat zou nog in april kunnen opgestart worden.

https://www.youtube.com/watch?v=BJuLFCc6tRM
Eerst vol trots en stoer komen verklaren dat het Kiev regime aanvallen tot ver in Rusland uitvoert, nu huilie huilie dat Rusland terugslaat. Doet mij denken aan wijlen mijn hond, grote honden uitdagen en dan achter mijn rug bescherming zoeken.

U zegt al 3 jaar dat de Russen een prutsleger hebben, niet genoeg manschappen, dat ze vechten met gestolen Oekraïense wasmachines, en dat het Kiev regime binnenkort de totale overwinning zal binnenhalen. En U niet alleen (zie boven).

Bleken allemaal leugens waar de Russen zich niets van aantrekken. Ze doen gewoon verder. Tot er een staakt-het-vuren komt, waar U trouwens geen voorstander van bent, U wil dat ze doorvechten tot de laatste Oekraïner.
Ze gaan niet akkoord met gelijk welk staakt-het-vuren, de onderhandelingen zijn bezig en uiteraard zullen de Russen het onderste uit de kan eisen.
En als de VS of het Kiev regime hun dat niet kan of wil bieden, dan gaat de oorlog gewoon verder, de Russen zijn aan het winnen.

Allemaal geen rocket science, wat begrijpt U er niet aan?

Laatst gewijzigd door tomm : 7 april 2025 om 12:49.
tomm is offline   Met citaat antwoorden