Los bericht bekijken
Oud 9 april 2025, 08:37   #5
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DIBO Bekijk bericht
op de Tiensesteenweg richting Leuven komt de 50km/u zone quasi overeen met de bebouwde kom, dus het bewijst gewoon dat de overtreders een onaangepaste snelheid hadden. En zelfs al is die bus geflitst op het behoorlijk stuk aparte busstrook die er ligt, dan nog is 77km/u voor een professionele chauffeur niet goed te praten.

Wat niet wegneemt dat er elders wel absurde snelheidslimieten worden gehanteerd...
Snachts op de tiensesteenweg als er geen kat op de baan. Een kaarsrechte weg. Dan is maar 50 rijden gewoon belachelijk.

Nu ja, ik heb onlangs na een jaar of 2 ook opnieuw een flitsboete gekregen. Na het uitkomen van een bocht mag je 100 meter verder 70 rijden. Ik trok op en 10 meter voor dat bord stond er ijverig politieagentje te flitsen. Ik reed 62. Chapeau jongen, je hebt het echt veiliger gemaakt voor iedereen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 9 april 2025 om 08:38.
fox is offline   Met citaat antwoorden