Los bericht bekijken
Oud 9 april 2025, 22:24   #57829
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

djimi

Citaat:
ALLE 'bandieten, criminelen, gangsters, misdadigers & schoften' moeten er inééns en op hetzelfde ogenblik aan of 'Het Plan' kan onmogelijk slagen.

We kunnen domweg het risico niet lopen dat er hier en daar alsnog crapuul - waar er een overduidelijk overschot van bestaat - stokken in de wielen zal steken.
En hoe denkt U dat te bereiken?

Citaat:
Het komt er nu enkel nog op aan overal ter wereld voldoende vrijwilligers gemobiliseerd te krijgen en op een vooraf bepaald wereldwijd "Uur U" de klopjacht in te zetten.
En wie gaat die vrijwilligers mobilizeren? Wie zijn die vrijwilligers? Andere klootzakken.

Citaat:
2) We gaan daar niet kinderachtig, naïef of onnozel over doen, hé.
We gaan inderdaad geen krokodillentranen laten zoals Dewever.

Citaat:
We wéten allebei maar al te goed dat van zodra de Oekraïense Strijdkrachten de wapens neerleggen Oekraïne wordt overspoeld door knettergek gemaakte moordlustige Z-zombies die héél het land eufemistisch gezegd tot een soortement "Mariupol" mismeesteren.
Als je ziet hoe Mariupol heropgebouwd werd op korte tijd zou dit niet eens verkeerd zijn, maar zo zal het niet lopen. De Russen zijn niet geinteresseerd in achterlijke gebieden waar niemand Russisch praat als moedertaal en waar ze gehaat worden. Rusland is niet de Sovjet-Unie.
De Russen willen de West- en Centraal-Oekraiense streken gerust hun totaal onafhankelijke kantons geven, zolang ze zich maar niet bij NAVO aansluiten.
Rusland zie ik wel in staat om een pro-Russisch bewind te installeren in Kiev, maar Poetin heeft nooit gezegd dat heel Oekraine en Kiev bij Rusland hoort. Er zijn ongetwijfeld wel Russische nationalisten die dat zouden willen, maar slechts een kleine minderheid.

Citaat:
De 'grote baas' van die Z-zombies heeft nu toch wel al vaak genoeg laten weten dat wat hem betreft noch Oekraïne noch de Oekraïners het recht hebben als aparte entiteit te blijven bestaan.
Kunt U mij dan een verwijzing geven naar waar en.wanneer hij dit juist gezegd of geschreven zou hebben?

Citaat:
Ik had het ook véél liever helemaal anders willen zien, maar ik laat me door de verlepte/verslenste schurk van het véél te grote Kremlin géén - nul, nada, zero - blaasjes wijs meer maken.
U laat zich liever blaasjes wijsmaken door Macron, Vanderleugen (over verlept gesproken) en co. lijkt me.

Laatst gewijzigd door tomm : 9 april 2025 om 22:32.
tomm is offline   Met citaat antwoorden