Los bericht bekijken
Oud 16 april 2025, 07:08   #57942
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Wat vinden jullie (Pandareus, djimi, Kelt, Polleke, etc. ) eigenlijk van Witkoff en het mogelijke vooruitzicht van een definitief staakt-het-vuren op basis van realiteitsbesef en begrip voor de Russische bezogdheden?
Vermits jullie zo enorm leken in te zitten met de Oekraiense bevolking ga ik er vanuit dat jullie blij zijn dat we mogelijk de laatste maanden ingaan van grootschalige oorlog in Oekraine? Of vinden jullie "Rusland straffen en vernederen om de westerse wereldorde in stand te houden" belangrijker dan vrede?
Patrick is tenminste eerlijk, hij vindt het doodjammer dat de oorlog nu "al" ten einde zou kunnen komen. Hij vindt zowel Oekrainers als Russen Untermenschen net zoals Hitler dat vond, en had liever veel meer dode burgers gezien langs beide kanten. "Amateurs" vindt hij. Netanyahu, die pakt het tenminste grondig aan.
Persoonlijk denk ik dat jullie net als Patrick denken, of toch in dezelfde richting, maar te laf zijn om het ook toe te geven.
Ik zou niet weten waarom oekraine 1 vierkante centimeter zou moeten opgeven, cyprus heeft dat ook niet gedaan, men geeft niets op, de toestand wordt gewoon stilgelegd en dat is het

Ten tweede zou ik niet weten waarom een brulaap uit het oosten ook maar 1 vierkante centimeter grond zou extra moeten krijgen vanuit een of ander ouderwetse provincie gedachte als hij er niet in slaagt om die te veroveren na 3 jaar oorlog

Laten we zeggen een normaal voorstel zou zijn dat er idd troepen komen die de zone stabiliseren en tegelijkertijd dat rusland alle schade betaalt die het aangericht heeft via een taks op zijn export naar de rest van de wereld

Dus er moet geen centimeter grond kado, er moet geen euro kado gedaan worden aan een agressor, maar op lange termijn moet die grond gewoon terugkomen naar ukraine dus internationaal rechtelijk blijft die grond ukrains grondbezit die gewoon bezet is door rusland

Laatst gewijzigd door brother paul : 16 april 2025 om 07:09.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden