En dan heb ik een derde geniale opmerking, beeld u in dat we level5 autonoom rijden , dus je kunt vragen aan de auto breng mij naar huis, dan ga jij een straf geven aan die auto voor rijden onder invloed

nog gekker je zit alletwee achteraan in de auto en de auto zoeft naar huis, uz vrouw heeft 0.3 promille jij hebt 0.2 promille wie is er dronken en wie rijdt er
Tweede vertandige vraag die ik heb voor deze zero tolerantie adept: met huidige wetgeving wordt de jeugd op de fiets zijn rijbewijs afgenomen omdat ze rijden onder invloed op de fiets. Met een zero beleid zoals jij dat aanhangt en zonder aanpassingen van de strafmaat kom je tot de knotsgekke situatie dat iemand een rjiverbod krijgt en een alcoholslot moet nstalleren omadat hij vier keer op de fiets betrapt is met 0.03 promille of de rest van een pintje dat hij 3 uur ervoor gedronken heeft.. Hij is totaal geen gevaar voor de weg is totaal geen gevaar voor het verkeer , rijdt zelfs niet in auto, maar moet een alcoholslot installeren op zijn auto krijgt een rijverbod voor een maand en dat rijverbod wordt dan uitgevoerd in de weekends xzodat de jongeman nog naar zijn werk kan rijden en dat moet allemaal uitgediscuteerd worden door een advokaat omdat je op uw fiets nota bene of zelfs met een step of met een onewheel terug gaat van cafe naar huis. Dus elke studentenstad wordt een terreurbeleid tegen de studenten die dedonderdag uitgaan, en alle studenten hebben een proces aan hun been van rijden onder invloed met strafmaat dat ze 1 jaar geen rijbewijs ingetrokken worden terwijl z emeestal nog geen rijbewijs hebben etc
Als je die problemen van onredelijke strafmaten voor een problee; die zich niet voorgedaan heeft want een fiets rijdt niet met de auto he, als je dit kunt oplossen kun je een draagvlak scheppen maar toch niet als je met huidige wettelijk kader gaat penaliseren ga je het draagvlak volledig verlliezen