20 april 2025, 16:37
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon
Iedereen komt na een derde van zijn straf vrij, buiten mensen zoals bijvoorbeeld Dutroux en Horion etc die ontsnapt zijn, die doen einde straf.
Er zijn boeken met regels waarin staat dat bijvoorbeeld mensen veroordeeld voor drugs niet eerder vrijkomen en toch ben ik, de keren dat ik voor o.a kweken van drugs (handel en bezit) ben veroordeeld, vrijgekomen op een derde van mijn straf.
Ook krijgen die mensen - volgens de regels althans, geen bandje. Niettemin ben ik veroordeeld voor drugs en vrijgelaten met een bandje. Alsook een keer twee maand gedaan op halve vrijheid, ze lieten je toen te zessen 's morgens vrij en na het werk moest je terug binnen komen. Dat mag volgens de regels nochtans niet bij mensen veroordeeld voor drugs.
Ik geef u op een briefje dat al die regels niets meer uitmaken want niet meer uitvoerbaar. Ik zeg u dat zelfs de mensen die veroordeeld worden in staat van wettelijke herhaling - die normaal twee derde doen, nu buitenkomen op een derde.
Wat ik wel eens gepost heb, dat was dat ik iemand ken die gepakt was met 1.9 gram wiet, daar twee jaar voor heeft gekregen en einde straf gedaan heeft. Quasi letterlijk voor een jointje.
|
Hoe zit het nu met de besparingen in de Arizona ?
|
|
|