Los bericht bekijken
Oud 25 april 2025, 10:05   #4
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik weet ook wel dat het de bedoeling was om zo snel mogelijk te zijn en zo ver mogelijk te geraken, vandaar mijn bemerking zuinig.

Bovendien is het helemaal niet de bedoeling om elektrische voertuigen met benzine of diesel of diesel elektrische of waterstof, of wat mij betreft een fluxcapacitor te gaan vergelijken.

Nee een soort rally stijl Monte Carlo of Mille Miglia voor elektrische voertuigen.

Een rit op de weg met verschillende etapes waarin fabrieks en of prive teams het tegen elkaar opnemen om zo snel mogelijk en zonder brokken de rit uit te doen. Over gewone wegen, dus ook de verkeersregels volgen etc...

Met bvb iets breekbaars aan boord , een kristalen vaas bvb met 500 ml water in die je dus van Trondheim naar Palermo moet brengen. Tussendoor krijg je in ware Top Gear stijl ook nog wat challenges te verwerken.

Bvb. Goede ronde tijd neerzetten op de Nurburgring. De Alpen over, niet via de klassieke autostrade maar gebruik makend van de passen die daar zijn. Een etappe waar je 150 km een paardenvan of caravan moet trekken. Over de kasseien van de hel van het noorden, Naar de Ikea om 6 Billy kasten. Kom een uitermate coole roadtrip die het comfort en uithouding test van het voertuig.

Op het einde telt de tijd die je gereden hebt en hoeveel water er nog in uw kristallen vaas zit, en of die nog heel is natuurlijk.

Af en toe moet ge eens zot kunnen doen en terug de emotie in de auto brengen. Veel cooler dan rondetijden op een ovaal circuit neerzetten.

Mij lijkt dat wel iets knap om te doen.

Laatst gewijzigd door Herr Flick : 25 april 2025 om 10:05.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden