Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Glennos1
Indien er oorlog uitbreekt zou pvda hier aanvallen een legitieme doelwit zijn aangezien ze allemaal anti nato en pro putin zijn.
Ik ben voor.
|
PVDA is helemaal niet pro-Poetin. Ze vinden Poetin een oligarchische kapitalist, aan de macht gebracht door het Westen trouwens. Het is niet omdat de belangen van de huidige Russische en de westerse elite tijdelijk niet met elkaar stroken dat daar iets aan zou veranderd zijn. Ze zijn zowel tegen het regime in Rusland als dat van Oekraïne, ze vinden dat de EU zich moet concentreren op de welvaart van de eigen burgers en werknemers, en dat het Kiev regime bewapenen geldverspilling is en vrede niet dichterbij zal brengen. En dat het Westen zich deze problemen zelf op de hals heeft gehaald door hun agressieve regime change in 2014. Geen enkele PVDA'er die ik ken echter dweept met Poetin. Of, denkt U zoals Bush, "those who are not with us, are against us?"
Uiteraard wil U graag een Pinochet regime, en wil U de vijanden van onze elite aanpakken, ik had niets anders verwacht.