Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2025, 18:04   #143
MORPHEUS
Minister-President

MORPHEUS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Om de resultaten van onze regering verstaanbaar te maken, moeten we het zien als een gesprek tussen een "huisvader" en de bank die de hypotheek voor de woning heeft verstrekt.

Meneer, uw afbetalingen hebben een achterstand. De afbetalingen overstijgen uw inkomen met 4%. We snappen als bank wel dat we u eigenlijk niet zoveel hadden mogen lenen, maar wat is, dat is. U heeft echter al die tijd wel belooft er iets aan te doen.
Maar komt nu vertellen dat u deze achterstand niet kan verminderen, integendeel, gaat stijgen in de komende 4 jaar. Zelfs al belooft u dat uw inkomen gaat stijgen.

Jamaar, u moet dat zo zien, we hebben een hele hoop andere verplichtingen. Niet alleen moeten we voor voor mijn gepensioneerde ouders zorgen, is mijn volwassen dochter haar masters in progressieve geïntegreerde klimaatdidactiek aan't halen en mijn zoon is zijn 3de middelbaar voor de 3de keer aan't doen. We hebben ook nog een hele hoop ooms en tantes die door verplichtigen die we zelf hebben gecreëerd afhankelijk zijn van ons.
Daarenbovenop zorgen we nog voor een steeds groeiende kolonie pasmoikes in onze tuin, en doneren we gul aan de kweekpoel van die pasmoikes in Verreweggistan. En betalen we mee aan het redden van het klimaat én de paarsgestreepte voorhuidgarnaal in Westelijk Oostaarsneukistan.
Ook voelen we ons verplicht de richtlijnen ons aangereikt door een overkoepelende organisatie te volgen, en het lidgeld daarvoor is ook niet mis.
Met veel interesse gelezen

Prachtig

In een poging om de wereld te redden delven we het graf van België om Wallonië en de sossen te plezieren