onderwerp:
Europees Robotleger, defensie en offensief tov Rusland, 10 miljoen militaire Tesla Robotjes
analyse
(01) NEE, helaas NEE, de Europese Technologie sector kan geen eigen militaire robots maken denk ik, de Linkse woke idioten van Brussel hebben alles toch vernietigd afgelopen 25 jaar en het is goed dat Donald Trump en Elon Musk nu de White Power Blokken Omhoog neuken. Een eigen Robot leger bouwen van 10 miljoen units is toch hard nodig om hiermee Rusland aan te pakken en gewoon te veroveren. Of om gewoon weer lekker kolonien te veroveren he na 2040 en een HUmaan slavernij systeem te ontwikkelen in bijvoorbeeld Zielig ZWART Suriname, apenlandje nu van de ZWARTJOEKELTJES, oversekste surikoelies en surinegertjes. Ik bekijk het nu harder omdat Suriname nu na 40 jaar totaal verloederd is en kapot genaaid door deze zwartjoekels, zielig.
(02) Een Europese NeoKolonisatie plan voor de zielige Afrikaanse landen kan ook heilzaam zijn denk ik en hiervoor is een heel groot Robotleger heel handig. Kan het Europese Militaire industriele complex dit bouwen of snel ontwikkelen, met 100 % Europese onderdelen?? Het Russische en chinese gevaar wordt nu steeds groter dus Europa kan het beste nu meteen een OORLOGSeconomie afkondigen door de noodtoestand in te voeren voor onbepaalde tijd met vergaande bevoegdheden van het leger en de politie. De WOKE stijl democratie kan nu wel even de ijskast in denk ik.
(03) Nu heb ik het inzicht bereikt dat Evolutie keihard is en heel zielig voor de zwakkere soorten. The Weak (COCKS) Must Perish and Die, en zo moet de evolutie nou eenmaal werken, anders kan het niet.
(04) zie onder die Tesla Robotjes kunnen koken, stofzuigen, vuil opruimen, en wc schoonmaken, en met een militair programma kunnen zij zeker ook Russische soldaten afschieten he. Echte Militaire robots kunnen nu ontwikkeld worden in Europa met AI he om een sterk operationeel Europees robot leger te bouwen bestaande uit minstens 10 miljoen units, en dit moet snel gepland worden, een superieur Robot leger is het beste, eventueel via telemetrie bediening vanuit de basis. Alles kan nu technisch denk ik, Europa loopt nu toch ver achter op dit gebied tov USA en China.
(05) De Come back en herrijzenis van een Groot Europa is nu hard nodig en andere lui op dit forum zijn hiermee ook driftig mee bezig. Door de massa immigratie zijn nu de inheemse blanken toch behoorlijk afgekat en gedemoraliseerd denk ik dus dit moet ik snel oplossen en de superieure oplossing voor dit integratie en seksuele assimilatie probleem heeft Wieroe (RIP 09.09.2022 ) nu ontwikkeld in feite.
=========================
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/oth...2d17fbec&ei=31
Tesla-robot kan naast dansen ook koken, opruimen, stofzuigen en meer
Artikel door
[email protected] (Floris Poort) • 12u •
2 minuten leestijd
Tesla-robot Optimus toonde onlangs zijn dansmoves, maar daar koop je zo'n robot straks niet voor. In een nieuwe video laat de robot zien dat 'ie ook de huishoudelijke klusjes kan waar je als toekomstig robot-eigenaar geen zin in hebt.
Temu Opruiming - [Temu] Schwul - Schwul In de uitverkoop
Advertentie
Temu Opruiming - [Temu] Schwul - Schwul In de uitverkoop
temu.com
Meer informatie
call to action icon
Volgens Elon Musk zal de Tesla Optimus op termijn tussen de 20.000 en 30.000 dollar gaan kosten. Voor de prijs van een kleine auto heb je dan een robot die je al het huishoudelijk werk uit handen moet nemen: van boodschappen doen en koken tot zelfs het uitlaten van de hond – mocht die niet doodsbang zijn van de robot tenminste.
Dan moet die robot dat wel kunnen, en laatst liet 'ie alleen nog maar wat dansmoves zien, terwijl de robots van concurrenten al kung-fu kunnen. In een nieuwe video toont Tesla dat de robot ook instructies in normale taal kan opvolgen. 'Pak de vuilniszak op, doe de klep open en stop de zak in de kliko', bijvoorbeeld: dan doet de robot inderdaad een vuilniszak in de kliko.
Robot ziet, robot doet
Of zeg je: 'pak de stoffer en blik op, en maak de tafel schoon' – en dan gebeurt dat. De robot kan zo ook netjes een stukje keukenpapier van de rol scheuren, een lepel oppakken en in een pan roeren, en een stofzuiger oppakken en de vloer stofzuigen. Optimus kan keukenkastjes openen, een magnetron aanzetten en een gordijn dichtdoen. Er wordt tussendoor ook even getoond hoe de robot zou kunnen helpen bij het in elkaar zetten van een Model X, voor Tesla natuurlijk ook één van de doelen van de robot: dan zijn er weer minder mensen in de fabriek nodig, die dan dag en nacht kan doordraaien.
Externe Harde Schijf 4TB
Advertentie
Externe Harde Schijf 4TB
bol.com
Meer informatie
call to action icon
De Tesla-robot heeft alle handelingen geleerd door te kijken naar video's die medewerkers hebben opgenomen. Met camera's op hun hoofd voeren ze taken uit, zodat Optimus die leert vanuit hetzelfde standpunt als 'ie zelf gebruikt: de camera's in zijn hoofd. Op die manier zou de robot veel sneller nieuwe taken kunnen leren: medewerkers of mensen zelf hoeven dan alleen maar zelf een taak voor te doen, waarna de robot die kan imiteren.
De video's worden toegevoegd aan het neurale net van de robot, die de handelingen daarna kan verbeteren door ze te oefenen. Optimus-teambaas Milan Kovac spreekt van "een flinke doorbraak", waardoor Optimus veel sneller dan voorheen nieuwe taken kan leren.
Meer robot-nieuws en mis niets met onze Bright-app.
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/oth...2d17fbec&ei=31
======================