Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans
Heb Jean aan de lijn gehad.
Woont op nog geen 100m van de kerk in een gemeente dichtbij Auxerre. (13 km)
Aangesloten op het rioolnetwerk.
Afrekening water voor 6 maand - totaalbedrag 90,19€ btw inbegrepen.
Verbruik was 7 m³.
Ik vroeg hem naar een eventuele 'aparte' factuur voor verwerking van het afvalwater.
Hij tikte eens tegen zijn hoofd...
Soit, hij gaat zijn factuur klaarleggen.
|
En voor de laatste keer:
Het is best mogelijk dat jij of uw imaginair vriendje geen rekening krijgen voor het verwerken van afvalwater.
Maar dan hebben jullie een eigen afvalwaterzuivering.
Dat gooide ik u al meermaals voor de voeten maar daar reageert u niet op. Al is dat het allerbelangrijkste punt in deze draad.
U betaalt niet voor afvalwater? Prima, best mogelijk. Maar dan hebt u minstens een behoorlijke investering moeten uitvoeren om een eigen afvalwaterzuivering te voorzien. Die u hebt moeten betalen, die u hebt moeten laten keuren, die u op regelmatige basis moet laten controleren.
En dus betaalt u wel degelijk voor uw afvalwater.
Gewoon al het feit dat u hier niet verder op in wil gaan toont aan dat ik je daar bij je pietje heb.
Er is gewoon geen andere mogelijkheid. U gaf zelf toe niet aangesloten te zijn op de riolering.
Je hebt nu dus geen andere keuze dan erover te zwijgen, anders geef je toe dat je wel op een heel kinderachtige manier deze draad gestart bent.
Je bekijkt een Belgische waterfactuur incl afvalwater en beweert dan dat je dat in Frankrijk niet betaalt.
Wederom een dikke leugen dus.
Altijd hetzelfde verhaal.
Kanjij Frankrijk echt niet in de spotlight zetten zonder allerlei verzonnen verhaaltjes en leugens boven te halen?