Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148
Als gij voorstander bent van cultuurgenocide, oikofobie, transgenderisme, vaxcisme, eeuwige oorlog, diefstal door taxatie en inflatie, dan zijt gij mijn vijand he, want die dingen zijn niet goed voor mij.
|
Wel, zoals ik al stelde, iedereen is vijand van iedereen, want iedereen heeft uiteraard verschillende doelstellingen, en wie niet de mijne heeft is een vijand he.
Maar dat belet niet om toch pacten te sluiten tegen gemeenschappelijke derden. Dat is wat een volk is, he. Een (tijdelijk) pact om samen de rest uit te roeien, tot er niemand anders meer overblijft, en dan intern op de vuist te gaan. De universele wetmatigheid van het leven niewaar.
Dat gij een paar "algemeenheden" opnoemt van hoe ge uw vijanden en vrienden klasseert is gewoon maar een illustratie van die universele wet.
Om concreet te antwoorden: ik ben uiteraard met U samen tegen oikofobie en EIGEN cultuur genocide (maar ben uiteraard VOOR de exterminatie van andere culturen he). Het transgenderisme is voor mij gewoon een vorm van mentale ziekte, maar dat is an sich niet problematisch, zolang men het als dusdanig erkent. En het vaxisme, ik ben voor het wetenschappelijk toepassen van de meest opportune politiek voor mijzelf. Dat kan dus betekenen dat ik, naargelang het in mijn voordeel dan wel nadeel is, voorstander kan zijn dat anderen gevaccineerd worden of niet. Ik ben helemaal geen voorstander van reciprociteit en gelijkheid. Anderen zijn fundamenteel minderwaardig. Per definitie van anderen. Maar binnen mijn volk is er een stapje dichter bij de ultieme ubermensch die ik ben, per definitie van ik.
Oorlog en diefstal, daar ben ik voorstander van zolang het in mijn voordeel is, en tegenstander als het mij nadeel oplevert. Maar toch met een lichte voorkeur voor, omdat de fun toch ook wat moet tellen.