Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2025, 10:31   #10
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Ja de ouders dragen verantwoordelijk om die jongen niet met die step te laten rijden. Ze moeten immers inderdaad weten dat je blijkbaar 16 moet zijn. Maar er zullen er veel zijn die pas sinds gisteren weten dat die leeftijdgrens bestaat hoor....

Verder is het natuurlijk compleet van de pot gerukt dat de politie in Brussel een achtervolging inzet in een stadspark om een jongen van 11 staande te houden met een step. Precies of ze hebben daar in Brussel geen grotere problemen dan ne kleinen van 11 die in een park rijdt met een step. Een beetje serieus blijven hé zeg. Dealers op elke hoek van de straat laten ze gerust, maar een jong gastje is dan plots topprioriteit.

Ik heb ook wel eens wat kattekwaad uitgehaald in mijn jonge jaren. Ik heb nooit een combi achter mij gehad hoor. Ik vraag me trouwens af hoeveel boomers er hier ooit rondgereden hebben met een brommer voor ze 16 waren? Dus nee, het mag niet volgens de letter van de wet en ja je kan dat gastje eens een uitbrander geven. Maar om daar nu een achtervolging met een combi voor in te zetten in een stadspark?????
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 4 juni 2025 om 10:31.
fox is offline   Met citaat antwoorden